Merhaba kızlar. 5aralık doğumlu bebeğim var. Ailecek covid olduk. Bebeğimde ateş olmadı ama çok huzursuz çok ağlıyor. Ayrıca burnunda biraz akıntı var. Başından geçenler bakabilir mi? Neler yaptınız? Paranox fitil önerdi doktor o da toplatılmış nasıl öneriyor anlamıyorum🤦🏻♀️