Alınmalı evi büyğk olan herkes almalı. Açıyorum o süpürüyor ve güzel de çekiyor haa sadece onu açmadan önce evi toplamak lazım yerde kablo terlik bişi bırakmıyorum. Ufaklıkmuyurken açıyorum her yeri yapıyor. Uyanınca da onun odasına yolluyorum süpürüyor. O süpürken ben de mutfak çamaşır hallediyorum sonra oh mis oturz hafta bir ya da bazen iki haftada bir süpürge açarım. Bi ara tamire yolladım çok zor her gğn süpğrge açtım. Alışmışım valla rahatlığına. Her kadının hakkı alınmalı bence