Aynı sorun bizde de var 5. aydan beri çok bunaldım sinirlerim yıprandı zorla tutturuyorum biberonu önceden verince alırdı direkt yine ara ara olurdu istemediği ama hiç bu kadar uzun sürmemişti ek gıda deseniz kaşığa ağzını kapatır onuda veremiyorum onu üzmek bunaltmak istemiyorum her seferinde akışına bırak Esra diyorum kendime ama yine yapamıyorum