Damlanur Merhaba herkese. 27+4 haftalık dogan kro 97 düz 10 günlük kızım var. Bugün fark ettim ki vajinal akıntısı olmuş. Beyaz renkte. Neden olur bu? Endokrin kontrolümüz ayın 18 inde. O zamana kadar beklesem mi acile mi götürsem?
Pinkbery Damlanur akıntı normal canım benim kızında da birkaç kez oldu. Prematüre ile ilgisi varmı onu bilemiyorum ama .
Deletedmom200 Damlanur benim kizimda oldu canım yogunbakim hemşirelerin aradım bir al olduğunu söyledi kokulu ve rengi farklıysa getir dediler sonra bı defa daha oldu doktorada sordum oda aynısını dedi
PelinKaraca Damlanur sizden geçen hormonlarla alakalı o. Benim kızımda da kanlı şekilde olmuştu östrojen hormonunuz fazla olduğundan olur dedi doktor.
Bulin Panik yapma eğer kokusuzsa renginde değişiklik yoksa sıkıntı değil. Yine de doktoruna bir telefon aç.
Damlanur Bulin beyaz renkte bi akıntı. 2 defa gördüm bugün. Doktorumuzun numarası yok Zeynep kamil hastanesi takipliyiz
Damlanur Deletedmom200 o zaman kontrol edeyim rengi farklıdan kasıtları sarı yeşilimsi bi renk mi acaba. Bizimki beyazımsı bi renk koku almadım hic
mama Damlanur doktor bana hormonlardan dolayı oluyor, meme uçları beyazlaşıp şişebilir, vajinadan beyaz akıntı hatta kan bile gelebilir endişelenme demişti. Kokusuz ve sarı renkte olmadığı sürece normal demişti canım
mama Damlanur meme uçlarını ovuşturmayın sakın. Ben birkaç kere ovuşturmuştum annem süt duruyor ovala demişti. Kesinlikle yapılmaması gerekiyormuş. Oradan enfeksiyon kapıyormuş hemen bebekler ve iyileşme süreci zormuş