DiDoCe Kac gün ve günde kaç saat çalışıyorsunuz kaç dakikanız yolda geçiyor? Bebeklerinize ayırdığınız vakit yetiyormu 🥲 ben 2 tam 4 yarim gün çalışıyorum ve lanet ediyorum hergün 😆😭
cicekbahcem DiDoCe Ücretsiz izne çıktım dayanamiyorum çünkü, kovid oldum doktora gittim üç saat göremedim öldüm resmen… 8 aylık olduk bu arada
Drkdlr 5 tam gün çalışıyorum 8.5…burnumun direği sızlayarak işe gidiyorum. Kaç aylık ya da kaç yaşında olursa olsun bu böyle devam edecek sanırım. Oğluma işteyken duyduğum özlemin tarifi yok
DiDoCe Drkdlr offf sormayın ya anneye düşkün olmicak diye öyle korkuyorumki bendee:(((( siz kaç aylıkken başladınız işe😔
6613rabia DiDoCe memurum ben canım süt izni veriyorlar ilk iki ay öğlene kadar çalışacam sonra 4 ay 3 saat erken çıkıcam 6 ay da 1.5 saat erken çıkıcam
pinar5595 6613rabia memurlukta doğun izni bitiminden sonra ilk 6 ay mı 3 saat izin var yoksa bebek 6 aylık olana kadar mı bilginiz var mı
DiDoCe 6613rabia Benimki 3 gün sonra 7 aylık olucak suanda yarim günlere dayanıyorum ama 2 tam gün beni çok zorluyor 10 da gidiyorum arada 1 saat eve gelip emziriyorum ama çok sinir bozucu 🤦♀️ mesai bitimi 6 mi memurlukta
cicekbahcem pinar5595 Altı aylık olana kadar üç saat ,6 ay 1 yaş arası bir buçuk saat,1 yaşa kadar da nöbet yok
DiDoCe cicekbahcem 1 yaşındamı başlayacaksınız sizde peki 1 yaşından sonra bi hak varmi yani tammı başlatılıyor o zaman ?
cicekbahcem DiDoCe Kurum amirim iki yaşa kadar ücretsiz izin hakkın var dedi , aksilik olmazsa iki yasa kadar kullanmak istiyorum
DiDoCe cicekbahcem Bence 2 yaşındayken vicdan yapmazsiniz tam tersi o yaramazlık döneminde biraz kendinize vakit ayırmak size iyi gelir