tgbayz Merhabalar 9.5 aylık kızımın hemoglobini 15,6 çıktı. Çok mu ya da sorun var mı doktoru kan ilaçlarını azaltın dedi 🤷♀️
Yagmur05 tgbayz evet normal bi yetişkin için bile 16 en üst sınır ilacı kesin bence 1 ay tekrar kan verin