Kızlar 2.5 aylık kızım var 40ım çıktıktan 20 gün sonra adet gördüm 3 4 gün sürdü adetime daha 15 g0n var ama pembe gibi dün kanamam oldu sabahtan akşama ara ara kanama gibi de değil açık renkli fazlada değildi bende korktum açıkçası sezeryanla dopum yaptım daha yeni eşimle toplasak 5 defa birlikte olduk 40ımdan sonra bu yerleşme kanaması felan değildir değilmi korundukta ama ne bileyim neden olur başına gelen var mı bana bir yardımcı olun çok tedirginim gerçekten