1 aylıkken meme reddi hiç duymamıştım acaba sütünüzün tadı mı değişik bi bakın isterseniz. Bizde doğduğumuzda yaşamıştık meme reddi sütümü sağıp serçe parmağımı ağzına veriyordum yandan da şırıngayla yavaş yavaş sıkıyordum ağzına emzirme uzmanı öyle söylemişti bi süre öyle gittik emme refleksi güçlendi göğsümü aldı . Ben mama takviyesi de yapıyordum sütüm yaramadığı için onu da şırıngayla vermiştim