Gelincik06 Bebegim dogum gununden beri huzursuz 26 ocak dogumlu 38 arti 5 gunlukdu,su an atakta miyiz sizce 1 yasinda
Gelincik06 Normalden 10 gun önce dogdu,bu yuzden ataga girdigi haftadan daha once mi baslar,sonra mi baslar atak belirtileri
Yica Gelincik06 Dogduktan sonra üzerine 10 gün daha koyun. Benim bebikte 38+4 doğumlu 10 gün sonra giriyor
Gelincik06 Snowglobe ben de inanmiyordum ama belki bariz 4 ay atagini yasadim,ve simdi 13 aylik atagi varmis o da zormus bayağı, bizim kiz da yine basladi ayni seyler