Tortilla_ https://resimyukle.io/r/RO5d6dlcVr Kızlar 3-4 gün önce farkettim ama bu kadar büyük değildi. Hatta ben yara gibi düşünmedim. Bir yere sürtünmüşde derisi soyuk gibiydi. Bugün tekrar dikkatimi çekti ve baktığım da bu haldeydi. Ne olduğunu hakkında bilgisi olan var mi ?
Mrs_Mert Tortilla_ kuru gibi orası sanki egzama gibi ama bilgim yok. Üstte kalsın bilen biri çıkar umarım. Geçmiş olsun
Tortilla_ lanadelmiyav Sağolun 🌸İnanın hiç bilmiyorum. İlk defa başımıza geldi. İnternette baktığım da terme yazıyordu
Tortilla_ Mrs_Mert Sağolun 🌸Evet kuru . İlk başta sürtünürde soyulmuş gibiydi şimdi bu şekil olmuş. Terme diye de çıkıyor nette. Ama egzama da olabilir
Tortilla_ Eliftav Bilmiyorum ki egzama mi. İlk defa oldu. 2 yaşına gireceğiz. Nette terme diye arattım ve uyuşuyor
Mrs_Mert Tortilla_ olabilir tabi bilemedim ben de. Doktoruna fotoğraf atsanız ta da sağlık ocağı bilgi verir
Tortilla_ Gul-42 Terme diye arattım bende ilk başta Google da. Belirtiler uyuyor ama egzama da olabilir mi bilmiyorum
Tortilla_ Minik_SerCem Ya egzama yada terme sanırım. Yarın eşim evde olursa bir hastaneye gideceğim inşallah
Nurgrvn Tortilla_ atopik egzama oluyor o ve aşırı kaşıntı yapar lütfen nemlendirici sür çocuğuna yoksa uyku problemleri iştahsızlık bile yapar
Tortilla_ Nurgrvn Ya egzama yada terme diye bir hastalık. Şuanlik kaşıntı yok. Nemlendirici sürdüm. Yarın eşim evde olursa da hastaneye gideceğim insallah