Busrabsr Kizlar daha once post acmistim 2 aylik oglumda bobrek sismesi cikmisti suan hala bekliyoruz ayin 21 ine verdiler taaa randevuyuu beklerken sıkıntı okur korkusu icimi sardi kapladi gidiyor psikolojim iyicene bozulduu dusunmekden 😪😪cok doluyum allaha siginmakdan baska hic birsey gekmiyor eldenn
Eliftav Busrabsr böbrekte taş mı var neden şişme yapmış,benimde böbreğim şişme yapmıştı garade 3 olmuştu,sonrasında taş kırma operayınu geçirdim stent takıldı 2 hafta sonra stent çıkarıldı ve böbreğim eski normal boyutlara dönmüştü hemen