BHilal ishalle normal kakasını karıştırıyor olmayasın kuzum bende öyle olmuştum çünkü bebeğim 2 aylık bi yapıyordu bezinin her tarafı batıyordu ta beline çıkıyordu kaka doktora sordum anne sütü alan bebekler böyle cıvık yapar kaka sayısı çok ve suluysa o zaman ishaldir demişti