Merhabalar, oğlum 15 aylık ve yeni dişlerimiz geliyor. sol üst diş eti inanılmaz şiş ve mor (Alttada şişlik var ama mor değil) bunu yaşayan var mı acaba? Doktora mı götürmeliyim yoksa diş bu şekilde mi geliyor? Tecrübeli anneler yardımcı olursa çok mutlu olurum🙏🏻