ReyhaanKaran Kızlar 2 aylık oğlumun dün ayak bas parmağındaki tırnağı batmıştı etrafi kırmızıydı yarın doktora goturecem sizinde başınıza geldi mi ne yaptınız evde
Aysemn_yslyrt ReyhaanKaran bnm oğlumun da olmustu 3 ayken 3 4 gune kendiliğinden gecti vazelin sürmüştüm bn
qwrt1245 ReyhaanKaran pomad verdi doktor onunla geçiyor. İltihaplı oluyor genelde o yüzden başka bir şey kullanmayın hiç. Bir de çorabı sıkı olmasın tırnaklarını da kısa kesmeyin
Serzeyy ReyhaanKaran fucidin krem var ben onunla masaj yapıyordum etini geriye doğru yavaş. Doktor söylemişti. Kremde mikrop falan kapmamasi içindi. Kremi surup etini geriye yavaşça masaj yaparsanız bi kaç gun içerisinde düzelir.