Mmrtmerve 3 yaşında kızım var kardeşinin doğmasına 1 ay var ama son 1 aydır kızım o kadr tuhaf ki 3 yaş sendromu var mı onu mu yaşıyoruz bilmiyorum ama hep bi ağlama krizleri inat, hırs, herşeyi tek başına yapma isteği.. hepsi bir araya gelince dayanılmaz bse oluyor🤦♀️ Kardeşi doğunca ne yapacağız bilmiyorum. Yazın kreşe vermeyi düşünüyorum belki brz iyi gelebilir hal ve hareketlerine