Kızlar selam bebeğim bu hafta 2 aylık olacak inşallah ama kakasını düzenli yapmıyor en son 3 gün önce yaptı minik fitil koydum poposuna 2 kez dün ve bu sabah ona rağmen kaka yapmadı hala sancısı oluyo ara ara çok üzülüyorum sizlerde de var mı benzer durumlar? Fitil koymama rağmen neden yapmamış olabilir?