Kızlar emzirmeyi bırakalı tam 11 ay oldu ama hala goüslerim eski halaine dönmedi başına gelen varsa lütfen yardımcı olsun ne kadar süre toparlanıyor yada ne gibi şeyler uyguladınız nasıl bir yol izlediniz ne yapmam gerek eski dolgunluğu fln kalmadı aksine birde baya küçüldüler emzire dönemi bittikten sonra toparlayıcı sütyen de kullandım ama pek faydası olmadı ne yapmam lazım yardımcı olursanız çok sevinirim… şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 😊