Kızlar bu çok konuşulmuştur ama taze anne olunca benim için yeni bir mesele ☺️ Bebeğinize yaptığınız mamalardan arta kalanları döküyor musunuz yoksa buzdolabında saklayıp bir sonraki öğüne ısıtıyor musunuz? Mama kutusunda taze hazırlayın yazıyor ve şimdiye kadar hep döktüm ama malum mamalar pahalı. Buzdolabına koysam ne olur diye düşünüyorum 🤔
bir de örneğin mamasını önceden hazırlayıp termosa koysak dışarı çıktığımızda yiyeceği öğün kadarını biberona koyup versek bir problem olur mu acaba??