Çocuğu 1. Sınıf olupta çözger raporu alan anneler var mı ?
Ne gibi faydası var bu raporun çocuğa bilgisi olan yazabilir mı ?
Kızımda artikülasyon bozukluğu var aynı zamanda denp olma ihtimali de yüksek bunun için çözger raporu almamız lazımmış bilgi sahibi anneler süreç hakkında beni bilgilendirir seniz mutlu olurum ..