Gokce122 9 aylık, dişte olabilir. 8 aylıkken menenjit yaptırdık, dediğiniz gibi huyu suyu çok değişmişti, kendini sıkıp titriyordu. 4 gün sürdü, eeg yapıldı, aşının binde bir görülen yan etkisiymiş. Umarım sizinki diştendir. Damaklarında şişlik kızarıklık var mı?