Dogammmm Merhaba hanımlar Bebeğim için 6. Ayından beri raporlu mama infatrini kullanıyoruz doktor onayıyla tabiyki. Kullanan hanımlar kaç saat arayla verdiniz bebeklerinize? Birde ek gıda sorunu yaşadınız mı? Nasıl çözdünüz bu problemi?
Barlasb10 Ben similac kullanıyorum bir şişeyi mutlaka gece veriyordum uykusunda emmiyordu o yüzden diğer şişeyi de öğlen yemeğinden sonra 2. Uykusundan önce ara öğün gibi