Bebeğim 4 aydır yoğun bakımda. Doğduğu günden beridir solunum sıkıntısı. Oğlum annem meleğim Birtanem seni çok özledim hayatım. Seni Allaha emanet ettim oğlum korkma annem kurban olduğum. Seni her halinle kabul ediyorum ben bebeğim yeter ki yanımda ol. Senin için dünyaları göze alırım. Senim için elimden geleni yaparım bebeğim. Oğlumm.. Hamzammm. Seni çok ama çok seviyorum iyi ki benim oğlum sun. Kurban olurum sana herşeyim benim. Bazen yoruluyorum annem affet. Bazen dayanılmaz bazen çekilmez hale gelebiliyorum. Bakma sen bana oğlum hepsi sana olan özlemimden biricik aşkım benim. Seni ne kadar çok sevdiğimi ne kadar anlatsam da ne kadar kendimi motive etsem de. İçime su serpilmiuor. Alışmam gereken çok şey var güçlü durmam gereken konular. Oysa seni 4 yıldır 4 gözle bekliyorduk babanla. Olsun oğlum bizim için hayırlısı buymuş. Ben seni her türlü halinle kabul ediyorum. Şimdi uzağımda sın ama kalbimiz bir bebeğim. Seni çok seven bir annen ve baban var. Baban ne kadar dışa çaktırmamaya çalışsa da içi kan ağlıyor. Sürekli senin fotoğraflarına bakıp duruyor. Gözleri doluyor. Beni her seferinde koklayarak öpüyor ve bana bizim biricik oğlumuz acaba ne yapıyor şuan diyor. Seni çok özledik. Ve seni hala da 4 gözle bekliyoruz.. Seni çok seviyorum…