RuyasMom Kızım bu aralar nefesini tutuyor sonra hiiiiih yapıp gülüyor bilerek yapıyor gibi . Normal mi?
Aayyss RuyasMom bir ara benim oğlumda yaptı ve çok korktum. Bu dönemde nefesini kontrol etmeyi bilemez şakın gülmeyin hemen dikkatini başka şeye çekip unutmasını sağlayın ben o şekilde yaptım bıraktı.
Mmeelliikkeee RuyasMom sıpa ya bakkk yaa çook tatlışş nasıl keşfetmiş onu 😂😂 unutsa iyi tabi ama çok kontrol edemez yani uzun tutmaz heralde tepki vermezseniz onunla gülmeyin unutsun 😂😂
RuyasMom Mmeelliikkeee sorma bende anlamadım kızıyorum ona yapma diye o da aksine yapıp gülüyor özellikle ona bakmadığım zamanlar yapıyor 😁