Hanımlar merhaba.
geçen hafta covid olmuştuk bebeğimle, bebeğim 2 günde atlattı ama ben uykusuz ve yorgun olduğumdan dolayı uzun sürdü, ablama geldi bebeğime o baktı ben dinlendim, onun yanında uyudu bebeğim, daha doğrusu uyumamış hiç, kalkıp durmuş, arada mama veriyorum genelde meme ile uyur, gece memeye kalkar emer uyur. Şimdi benimle, 2 saattir uyuyor maşallah. Geceleri de gündüzleri de beraber uyuyoruz bu arada. Benim kokuma mı alıştı acaba ondan mı benim yanımda güzel uyuyor? 7 ay 11 günlük bu arada