Yusufagahinannesi YeniAnneIstanbul YeniAnneIstanbul seherr01 ikinizde aynı şeyi yazmışsınız tek seferde cevaplamak istedim vakit kaybı olmasın diye. Araç için oto koltuğumuz var zaten yenidoğandan itibaren kullandı. Arabada puset yoksa kucakta tutulmuyor bebek cahil muamelesi yapmışsınız ya kucakta mı taşınıyor nası gereksiz diye bunun için oto koltukları var sizin oralara gelmedi sanırım hiç😅
YeniAnneIstanbul Yusufagahinannesi bahsettigi puset zaten oto koltuk olarak kullananlardan. Sizin verdiginiz cevaba gore yorum yaptik.
seherr01 Yusufagahinannesi estağfurullah cahil muamelesi yapmadık sadece hani bir süre sonra zaten otomobilde de kullanılıyor diye nasıl gereksiz oluyor acaba dedim. Yanlış anlamışsınız
Yusufagahinannesi YeniAnneIstanbul puset belli aya kadar kullanılıyor sonrasında mutlaka oto koltuğa ihtiyaç oluyor. Direkt yenidoğandan itibaren kullanılan oto koltuk İş görüyor ikisini ayrı ayrı almay gerek yok ben pusete gereksiz Para verdiğim için uyarı manasında söyledim. Arabada çocuğu kucağımda taşıdığımı güvenliksiz bıraktığımı söylemek sizin kendi düşünceniz bununla kimseyi yargılamamalısınız çünkü durum bu değil gördüğünüz gibi en iyi ve her şeyi bilen tek kişide siz değilsiniiiz
YeniAnneIstanbul Yusufagahinannesi son cumleniz asiri anlamsiz olmus cunku oyle birsey iddia etmedim madem zorunuza gidiyor yorumunuz eksik yazmasaydiniz. Yorumlara bakarsaniz bende sizin yaptiginiz oto koltuk aciklamayi zaten yapmistim. Ayrica turkiye’de gordugum cogu kisi cocugu kucakt tutuyor Istanbul trafiginde kalinca goruyoruz maalesef. Siz ilk yorumunuzu eksik yapinca o anlama geldi benim icin.
Yusufagahinannesi YeniAnneIstanbul yorumu eksik yapmamışım siz kendi kendinize ekleme yapmışsınız. Ben puset gereksiz dedim çocuğu kucağımda tuttum demedim. Siz kendiniz kendi kafanızdan sandığınız şeylere inanarak yorum yazdığınız için hata ettiniz. En azından hatanızı kabullenin bu da bi erdemdir :)
seherr01 Deletedmom789 doğru diyorsun aldırmaya çalışacam eşime hem şimdi almasak her gün zam geliyor neye yetişecegimizi şaşırdık 🤷♀️
Gizemu0109 seherr01 canım biz aldık fakat en fazla iki defa kullanmışımdır. Ben de hastane çıkışı için aldım. İstersen sana satabilirim uygun fiyata
seherr01 Gizemu0109 çok teşekkür ederim ama eşim konuşmuş puset sahibiyle. Yarın arkadaşı gidip teslim alacakmış ☺️ letgoya koyarsanız orda kolay satılır tabi ileride başka çocuğunuz olursa yine lazım oluyormuş yeriniz varsa kaldırın yoksa yine kat kat bir fiyata alırsınız. biz evlendikten sonra evimize uymayan çoğu eşyayı bile bu şekilde satmıştık
Sda16 seherr01 arabada kullanmak içimde puset gerekli oluyor. Kızım 7 aylık hala puset kullaniyoruz. Bebek arabası travel sistem. Bebek arabası illa lazım olur oluyor
seherr01 Sda16 herkesin söylediğinden anladığım kadarıyla almam lazım ve belli bir aya kadar kullanılıyor. Çok çok teşekkür ederim güzel tavsiyeleriniz için hepinize ☺️
Sda16 seherr01 6.ayina kadar evde pusete koyup yemegimi islerimi yaptim hatta wc ye bile girerken pusete koyup yanima aldim 😅 bir yere gidince pusette oyalandi uyudu
seherr01 Sda16 evet o bayağı kolaylık oluyormuş zaten evde genelde hep tek olacağım çocuğu emanet edeceğim kimse de yok. Dediğiniz gibi yemek yaparken koyarım işimi yaparken vs. Bakalım hayırlısı
Deletedmom5284 Ben travel sistem pusetin dışında ev tipi pusette aldım gerçekten çok kullanışlı olmuştu, duşa gireceğim zaman duşakabinin önüne koyardım rahat rahat yıkanırdım
seherr01 Seher_r evet gördüm ordan bakıyordum zaten canım ama çoğunun yorumunu okuduğumda ya süngeri ince ya kolun çok sağlam olmadığı vs. yazılıyor güvenemedim açıkçası
Seher_r seherr01 Trendyol güvenilir canım begenmedin iade edebilirsiniz bende arkadaşım ordan aldı memnunlar her satıcı bir olmuyo ama yorumları okumayı unutma 🥰