Senell ben biberon kullanmadığım için inanın ki bilmiyorum , ardakaşım bir alman markası kullanıyordu galiba duk falan gibi biseydi ismi ama her bebeğin ağzına oturan biberon farklıdır heralde , yine de yarın arkadaşıma sorayım sizin için olur mu tekrar yazarım :)