Alerjik birisi olduğum ve bekar evimde de bu tozdan çok çektiğim için bende ilgiliydim bu konulara. Öncelikle sadece salondaki halım baya kalın. Yolluklar, mutfak, balkon makine de yıkanan ince halılardan. Yatak odası ve oturma odası orta kalınlıkta bir halı. Oturma odasında, çocuk odasında ve yatak odasında sadece stor perde var. Salonun tül perdeleri ayda bir yıkanıyor. Kurutma makinesi var ve kesinlikle tavsiye ederim. Bizdeki Siemens. Toz hazinesini açınca Nasıl bu kadar toz toplayabilir diyor insan. Şaşırıyor. Onun dışında robot süpürge her gün sabahtan evi süpürüyor ben oğluma kahvaltı hazırlarken. Arkasından hepa filtreli makine ile ben yatakları koltukları sürüyorum. Hafta da bir de hepa filtreli süpürge ile evi süpürüyor um.