İyi pazarlar herkese
Oğlum 20 aylık. Artık memeyi bırakmamız gerek ki bağımlı bir çocuk kendisi havada karada markette parkta ne zaman aklına gelirse krize girecek şekilde meme diye feryat figan ağlıyo. Aslında aklımda hiç memeden kesmek gibi bir şey yoktu yazın yaparım 2 yaşını görmüş olur diyordum ama dün öğlen memeyi ısırdı kanattı bende muhtemelen tekrar emmek ister düşüncesiyle karbonat sürdüm mikrop vs kapmasın diye oğlum meme istediğinde çıkardım sildim verdim öğ yaptı almadı. O an dünyam başıma yıkıldı sanki emzirmeyi oldum olası sevemedim ama birden de bunu beklemiyordum. Neyse dedim belki yıkarsam emer. Kalktım duş aldım öğlen 2 den gece 11e kadar asla meme için yanıma yaklaşmadı 11de uyumak istedi memeyi açtı baktı yattı uyudu. Taa ki gece 3.30a kadar 3.30da uyandı 2 3 kere istedi açtım almadı ama huysuzluğu ağlaması apayrı :( bu saat oldu hala memeyi istemiyor açıyor bakıyor sadece anlatıyorum emebilirsin diye ama yok yanaşmıyor ağlıyor sadece napcam bilmiyorum sabaha kadar gram uyku uyumadık hala da uyumamak için direniyo :(