Laden Woody işten gelince gittik süpürgenin yanına. Adı koko olsunmuş. İyi olsun dedim. Koko git evden tamam mı gelme bir daha diyor. Terminatör gibi çocuğum süt dökmüş kediye dönüyor bir görsen😁
Laden Saitkereminannesi yaaa sormayın. Ne hevesle kurduk şarjda bekliyor öyle. Şimdi kızımı alıp anneme çıktım açtım süpürsün kör topal ne yapayım başka çarem kalmadı😁
Noname21 Laden bebegi falan var mi sesini değiştir sanki bebegi konuşuyor gibi yap ayy ne güzel bir şeymiş gidelim öperim de oyuncak bebek öpsün mesela. Ay bu bizim arkadaşımız olsun falan de ama sesini degistir ben kızımın inat ettiği şeyleri o şekilde yaptırıyorum
Laden Esmnurakyurekk ay ben asıl ondan korkuyordum. Kesin zarar verir diyordum korkacağı hiç aklıma gelmemişti inanın ki
ikizerkekannesi Laden 😅😅😅sizinki cidden feciymiş oyun olsun derken daha çok korkmuş yani dediğim gibi benimkilerin alışması 5-6 ayı buldu allahın hergünü robotu sevdik öptük anca oldu belki sizinkide biraz daha zaman geçince alışır
Deterjanhanim Laden benim oğlum ilk başlarda çok korkuyordu. Zamanla alıştı. Süpürge çalışırken aliyodum kucağıma cizgifilm aciyodum biraz biz otururken o temizliyodu. Şimdi alisti yerlere fındık atiyo Katya yesin diye😂
Deletedmom5284 Ben aldığımda kızım yeni doğmuştu şuan 18 aylık eliyle git git yapıyor hala ama eskisi kadar korkmuyor, sürekli aça aça alıştı
Laden curly_mom normalden de çok korkuyordu bir dönem. Bir şekilde kendi kendine alışmıştı. İnşallah bunada alışır🥰