1adana Arkadaşlar yaşayan var mı ya mantar filan olabilir dediler beyaz birşey var pekte dokunmadım enfeksiyon kapmasın diye
Mavis34 1adana çok belirgin mi göz capagi gibi minik bir beyazcik oluyor arada pipiyi geri itip onu temizlemek gerekiyormus arada. Orda biriken bakterilerden olurmuş. Fazla ise doktor kontrolünde soyleyin
Mysunshinee 1adana bi tanidigimin bebegindede oluyordu kirecleniyor diyordu 🤔 hemen gidip sunnet ettirince duzelmisti