Arkadaşlar kızım 1,5 aylık 15 günlük olduğundan beri relamax kullanıyoruz 3. Şişemizdeyiz başlarda gayet güzel içiyordu kızım son 3 vermemde ağlamalar tükürmeler ilacı bi türlü almıyordu. Bende acı geliyor herhalde gittikçe tat alma duyusu gelişiyor diye düşündüm. 3. Gün de aynısını yapınca aklıma takıldı bi önceki biten şişeyi atmamışım dibinde de biraz kalmış karşılaştırayım dedim. Yeni aldığımız damlayı kokladım bildiğiniz dezenfektan gibi kokuyor eski damla daha kıvamlı ve yağlı yeni aldığımız su gibi başımdan aşağı kaynar sular döküldü ben 3 gündür küçücük çocuğuma neyi vermeye çalışıyorum. Eczane bugün kapalı yarın gidip konuşucam. Allah aşkına dikkatli olun arkadaşlar yavrularımızın gözü kulağı biziz. 😔😔