Merhaba anneler. Ben ilk çocuğumda çok acemiydim ve sütüm yetmiyodu artı mama veriyodum oğlum 4aylık olunca memeyi rededip mama istemeye başladı ve beni 4aylıkken bıraktı şimdi bi kızım daha var ve yine hem emziriyorum hemde geceleri mama veriyorum kızımda doymuyo sürekli emmek istiyor ve sütüm azalıyor sütte az gelince red etmeye başlıyo çok uzun yazdım ama asıl anlatmak istediğim kızıma anne sütünü verip mamayı bırakmak istiyorum 4.ayda ek gıdaya başlayan anneler varmı varsa önerileriniz nelir kütfen yardımcı olun 😣😣