Elfakn17 ben on gün sonra çıktım ilk simdi 2 ay 10 günlük oldu bebegim hala duzene girmedi 2 güne bir ancak çıkıyorum. Normlar gunde 2 3 defa çıkan biriydim ne zaman düzelir bilmem sezaryenden sonrada oyle bi ödem oldu ayaklarim bacaklarım. 43 numara terlige olmadi ayaklarim normalde 37 giyiyorum. Ayaklarımı yukarı dike dike iki-üç gunde dağıldı.