Kızlar benim 5 ay 17 günlük bir kızım var 41. gün adet oldum ve her ay düzenli oluyordum bu ay olmadım iki kere kan gebelik testi negatif doktor âdet söktürücü verdi adet olsaydım spiral taktiracaktim hâlâ olmadım doktor olmazsan hormonlara bakarız dedi çok kafaya takıyorum artık ve sürekli yeşil akıntım geliyor 😔