Merhaba Kızlar oğlum 41 günlük sarılığı hala devam ediyor 28 günlükken kontrole gittiğimizde sarılıkta artma yok dedi doktor ilk doğdupu zamanlar 9 du doktor baktığında 7 dedi sarılık değerine . Sarılık neden bu kadar uzar anne sütü sarılığı olabilir dedi 2. Aya kadar geçmezse idrar yolu enfeksiyonuna bakarız ama bu saatten sonra sarılık bebek vücuduna zarar vermez dedi . Başına gelen anneler var mı acaba