1eylul ya bize de krem verdi kortizonlu ama en hafifi dedi sürüyorum mustelanin aldım egzamalı ciltler için o biraz daha iyi geldi gibi ama tamamen gecmiyo ki damla ne damlası verdi biz alerji damlası kullandığımızda da geçmedi tamamen çünkü bana artık alerji değil de başka biseymis gibi geliyo 8 aylık olana kadar hiçbir derdimiz yoktu çünkü birden patlak verdi 2 ay oldu baya azaldı çok berbat haldeydi ama tamamen de gecmedi