Esrayasrr Sma 1 optripro kullanıyoruz 4 aylığız anne sütü aldığı için 90 bazen 120 alıyor. Ama çok çabuk acıkıyor fazla da verdim bu sefer kustu sütümle orantılı ölçek yani. Mamanın doyurucu olmadığını düşündüm.. Önereceğiniz bir mama var mı ya
kucukadamm0 Esrayasrr yok yok hiç bi sıkıntı yok arastirrsaniz içeriği de temiz,cabuk çözülüyor kokusuna yok seeker içermiyor, içindeki vitaminlerle gayet iyi ama tek sıkıntı hergun fiyati artiyor😅