Luckyone 5 gün oldu hala aynıyız. Geçmedi geçmiyor. Bebeğim de ben de atlatamadık henüz. Siz kaç günde atlattınız?
Muhasebeciana Luckyone covidim ama sukurler olsun ki nezle gibi geciyor hafif burun akintisi ve ses gidikligi disinda hic bir seyim yok. Burun akintimda gecti simdi balli sut icip durdugumdan cok afedersiniz balgam da atmaya basladim. 6.ci gunum bugun ve az sonra test vermeye gidicem eger negatife donduysem insallah ama sanmiyorum yarin ise gidicem
idilolo Benim biraz uzun sürdü, 6.günde ablama geldim o baktı hem bebeğime hem bana, biraz dinlendim öyle geçti şu an 12 gün oldu test yaptırmadım. Çok çok geçmiş olsun, bebekle zor.
Luckyone Muhasebeciana ben biraz daha ağır geçiriyorum sanki azalmıyor hiç. İnşallah geçmiştir sizin.
Muhasebeciana ftmm valla azonce ilk kez oksurdum ben 28 yillik hayatimda ilk kez oyle oksurdum kendi oksurugumde bogulup ölüyodum az kalsin kizim korktu anniii anniii diyip durdu kip kirmizi oldum esim falan da korktu su veriyo adam yazik oksurmekten nefes alamamaktan suyumu bile icemedim
Luckyone Muhasebeciana amin🌸 evet 3 doz aşılıyım hatta 3. Dozu birkaç hafta önce olmuştuk eşimle. Eşimde bişey yok ama bebeğim ve ben böyleyiz.
Muhasebeciana Luckyone yaaa bizde 3.cu dozu 3 hafta once olduk ve suan pozitifiz. Kac kisiden duyduysam herkes 3.cu doz asidan 2-3 hafta sonra pozitif cikmis asidan kaynakli oldugunu dusunmeye basladik artik biz esimle.
Altaycenk Ben 5 gunde atlattım 6 gunu birşeyım kalmadı henuz psikolojimi tetikledi sinir krizi geçiriyorum 😣 panik atak hastalıgım arttı
Luckyone Muhasebeciana ama benim eşimde hiç bişey yok aşının koruduğunu düşündük biz 🤷🏻♀️ Tabi 3. Dozdan sonra yakalanmak da ilginç yani insan koruyacağını düşünüyor