Burada çocuğum lösemi olabilir diye post açmıştım ve hepiniz dualarınızda yer vermiştiniz Allah razı olsun. Ama hala toparlayamadık yoğun bakımda yatıyor. Solunum sıkıntısı geçmişti tekrar başladı. Değerleri istediğimiz seviyeye ulaşmıyor ve karında şişlik başladı. Doktor lenflerde sıvı birikmesi oluşmuş dedi. Yarın Ankara Hacettepe ye gidicez. Teşhis konulamıyor burda doktorlar lösemi de olabilir lenfoma da olabilir covid kaynaklı da olabilir, yoğun enfeksiyona da bağlı olabilir deniliyor. Sizlerden ricam dualarınızda eksik etmeyin ve çok kafa karıştırmak istemiyorum yorumlarla ama bilgisi olan, sağlıkçı arkadaşlar neden böyle olabiliyor olabilir. Çaresizlik bizi çok yoruyor.