Sibel39-39 Oğlum da burun akıntısı öksürek isal var ılk ıkı gun atesıde vardı şükür ateşi olmuyor ılac kullanıyor ıkı kez doktorunada goturduk ama 3 gündürde emdigi anda bıle kaka yapıyor.ne yapacam bılmıyorum fikir verırsenız sevınırım