Seragrkn Kızlar herkese merhaba. 2 ay 23 günlük bebeğimin sürekli eli ağzında ve salyası oluyor. Ve devamlı ağzında birşey olsun istiyor. Ön kısımı sürekli ıslanıyor bu durumda. Sizlerde bu durumu yaşayan var mı? Sizce diş için mi bu başlangıç.
Semaronas Seragrkn benimki 4 aylık 3. Ayından beri bu şekilde diş çıkartma döneminde senin bebişte diş çıkartma dönemine girmiş erken falan da değil 4ü günlükken diş çıkaran bebekler gördüm her bebek kendi doğasıyla doğar 💙
Semaronas Seragrkn benimki 4 aylık 3. Ayından beri bu şekilde diş çıkartma döneminde senin bebişte diş çıkartma dönemine girmiş erken falan da değil 40 günlükken 2 aylıkken diş çıkaran bebekler gördüm her bebek kendi doğasıyla doğar 💙
ayda17 Seragrkn oral dönemde oldukları için çok normal önlüğünü takın önü ıslanmasın yeter. Her bebekte oluyor illa diş çıkarıyor demek değil. Ellerini tanımaya başladığı için ağzıyla keşfetmek istiyor
Seragrkn homosapiens bende öyle düşünüyorum. Ama 4 aylıkken de diş cıkaran cocuklar okuyormuş. Açıkçası biraz şüphelendim. Gerçi cok huzursuz olur o zaman öyle olursa
Seragrkn Semaronas olabilir yaşayıp görücez o zaman. Ama huzursuz değil sadece sürekli eli ağzında ve devamlı kucağımıza aldığımızda üzerimizi emiyor vs hel böyle ağzında birşey olsun istiyor
Yoruldum Seragrkn Bebeğinizin oral dönemi başlamış diş olarak değerlendirmeyin yaklaşık 6-7. Aya kadar sürecek bu dönem normal
homosapiens Seragrkn benım kızım da da vardı 8 aylıkken ilk dişini çıkardı doktora sordugumda her bebekte olur tükürük bezlerı calısıyor dedi ve yutmayı henüz bilmiyorlarmış
Seragrkn homosapiens araştırmalarla bende öyle bilgi aldım ama insan her türlüsünü düşünüyor tabi. Aman iyi olsunlar yeterki🌸
Eymeneylul0 Bizimde o zamanlarda basladi su an 5 buçuk aylığız hala dis yok kehribar aldim bu ay birazcık azaltti salyayi☺️
Happypanda Benim bebeğim de 2 buçuk aylık olduğundan beri salyalı. Doktorumuz diş çıkarmak için erken olduğunu ama damaklarının sertleştiği için salyası olduğunu söylemişti. Sürekli önlük giydiriyorum ben de yoksa kıyafetleri sırılsıklam oluyor
yusufmertmom Seragrkn oğlumda aynı şekilde diş dönemi olabilirmiş, diş genetikle ilgili demişti doktor ben 4 aylıkken çıkartmışım belki oğlum da erken çıkartır
Aliaslan1 Seragrkn bu dönemde hem dişler kaşınıyor hem de konuşmaya çalıştıkları için çok fazla salya üretiyorlar. Ellerini de ağzını ve ellerini keşfettiği için ağzına götürüyor tamamen normal ve olması gereken bi süreç. Benim oğlum da 2 ay 25 günlük ağzını kıpkırmızı yapıyor her yeri salya oluyor
Seragrkn Aliaslan1 haklısınız cünkü karşılıklı konuşuyoruz devamlı olarak. Normal durum olması sevindirdi beni teşekkürler😍