Kizlar
Kızlar 2 sorum var Bebeğim 2 ay 8 günlük başını tutuyor ama fazla degil sağa sola çok rahat dönderiyor yüz üstü koyunca 3 4 sn dik tutuyor sonra yoruluyor
1.tutamasa boynunu kucagimza alınca sağa solada çeviremez demi tam tutma ne zaman olur bizler gibi nasil anliycam tam tuttuğunu
2.tam tutma olmadan oturtma olmaz mi yani kaçıncı ayda oturmaliyim destekli yanlarına kirlent koyarak