cagil2501 canım emzir mama takviyesi de yap bana kalırsa bende öyle inat ettim ben mama vermem dedim ac kalmış çocuk ben çevremde ki baskı yüzünden mama bana öcü geliyordu bebegim 2 aylık oldu şimdi ara ara yine veriyorum yetsem bile arada Bi veriyorum .demek istediğim Bi doktor değilim evet ama arada Bi ver bebegin duymuyorsa en azından o şekilde karni doyar . Umarım güzel kilo alır miniginiz :)