Arkadaşlar ilk defa yazıyorum foruma gerçekten artık yazma ihtiyacı hissettim normalde çok akıllı bi kızım var. İki alt dişini bi ay önce çıkardı zor oldu. Ama artık o kadar huzursuz ki herşeye çığlık atıyo bağırıyo mutsuz acaba üst dişini mi çıkarıyo vala artık ne derdi var çözemedim tecrübesi olan yardım edebilir mi