Alygkc Arkadaşlar merhaba kızım nerdeyse on aylık olacak üzerini asla örttürmüyor uyurken. Ben de yelek giydirip yatırıyorum ama bazen terlediğini görüyorum. Evimiz soguk degil. 23-24 derece falan. Bu konuda önerisi olan var mı ? Uyku tulumu da terletir gibi geliyor çünkü kızım terleyen bir bebek
Mrvk_39 Alygkc benim bebeğim de on aylık üstünü asla örttürmez aslında oda derecesine uygun uyku tulumu giydirebilirsiniz
BallyavruMM Alygkc oda bişey mi benimki 2 bucjk aylık gece 10 defa belki daha fazla üstünü örtmek için uaniyorum. Yarım kundak yapıyor öyle kıvranıyor ki açıyor çokta sıkmak istemiyorum kundağı ne yapacağımı şaşırdım 😱
Uygar01 BallyavruMM üzerine yorgan ört atamıyor o zaman benimkinde öyleydi önce yarım kundak yapıyorum sonra yorgan bastırıyorum
Suleasya Uyku tulumu giydiriyorum. 1,5 tog olanından ev sıcaksa sadece bezini baglayip tulum giydiriyorum 22 nin altında ise kısa kollu bir body giydiyorum. 20 nin altında ise uzun kollu body giydiriyorum hiç terleme yada üşüme durumu olmadi