Kızlar sabah alarmı kurdum saat 9 da gittim mağazaya ellerinde var ama ayırtılmış böyle bir şey olur mu bütün mağazalar yapmış bunu nerde görülmüş indirimli ürünleri ayırtıldığını neyse ki ayırtmaya mağazadan istediğimiz arabayı alamadık ama ona benzer bir şey aldık çok kızgınım yazık benim gibi sabah uyanan insanlara