biryavuzkusu Hanımlar merhaba, ben 2 ay sonra Allah nasip ederse 2. Sezaryenimi olacağım. İlk doğumumda 3-4 gün sütüm gelmemişti. Şimdi sorum şu. Bu şekilde ilk doğumda sütü geç gelip 2. De hemen gelen var mı? Yoksa yine mi geç gelir dersiniz?
Tugce_hckrkmz37 biryavuzkusu bnm ilkinde 4 gün sonra geldi 2 ncisinde 3 gün sonra sanırım değişir ilkinde hiç sütüm yoktu 2 sezaryanda sütüm cok fazlaydı tabi emmeye emmeye gitti sütüm