Feyza34 Merhaba arkadaşlar kızım 1 hafta sonra 2 aylık olucak insallah mama ve meme şeklinde besliyorum şu vermem gerekir mi siz veriyormusunuz?
CemreKerem Feyza34 Ben 2 aylıkken vermiyordum , versem de almıyordu zaten 3 4 aylıkken başladım çünkü izmir çok sıcak oluyor 6.ayı beklemek istemedim . Eğer siz de vermek istiyorsanız her emzirmeden sonra 1 çay kaşığı kaynatılıp soğutulmuş su verebilirsiniz.
Deletedmom378 Feyza34 1 aylıkken bile verdim ama hafta bir 3 kaşık şimdi 2 ay 9 günlük 2 günde bir 3 kaşık veriyorum yavrumun içi yanıyor bi icisi var sütümü de suyunu da içiyor 🤫🤫🤭🤭🤭🤭
mavisinannesi17 Feyza34 ben veriyorum canım 2. Ayından itibaren zaten mama verince çok susuyolarmış su vermemisin bence
Feyza34 Naz1905 midesini boş yere kaplar ihtiyacı yok diye okudum internette o yüzden sormak istedim doktora gidince sorucam insallah 🙃
Feyza34 CemreKerem bende bir kere denedim ağzının kenarından attı o yüzden sevmedi heralde dedim ama kaşıkla vermiştim biberonla deniyim bide 🙃
GamzeArn Feyza34 hayir sadece 4 ay anne sutunu mama ile aldi daha sonra hep mama. Fogdugundan beri su verdim
AlyaBaby Feyza34 ver tabıkı cnm ben o ayşarda veroyordum beslenme sonra bi kaç kaşık havalarda sıcakk
Naz1905 Feyza34 agzı pamukcuk ve yara olmasn die doktorumuz su vermelisin dedi bnde veryrm sende sor cnm aynen
Alierkan73 Feyza34 ben 40 ı bittikten sonra vermeye başladım iyi de oldu resmen canlandı oğlum su verilmez mi ama kaldıgımız yerın de etkısı var orası ayrı