Naz benim çatlaklarımı görsen moralin düzelir inan vajinanın üstü bile çatlak sen düşün orası da hamilelikte kilo aldı ve çatladı zaten karnım aşırı büyüktü herkes üçüzmü diye soruyordu karnımın alt üst heryeri hatta belim yanlarım bile çatlak😔 göbek çizgim boydan boya duruyor göbeğim gitmiyor 3 aylığız daha sayayımmı.. memem normal ama oda olsaydı takmazdım çünkü bir kızım var artık kimse hiç bişe umrumda değil🤗 pozitif ol😘