mervebsrnn 26 günlük bebeğim arada öksürüyor çok fazla değil ama nefes alırken de hafif hırıltısı var ateşi yok sadece kuru öksürük ve hırıltı var nası geçer sizce napmalıyım ilaçda kullanamıyoruz bi önerisi olan varmı ?
Kikiriki mervebsrnn hemen Bir çocuk acile çok küçük ihmal etmeyin lütfen biz 28gunlukken RSV virüsü geçirdik 5 gün hastanede yattık
Sebax mervebsrnn refluden dilayi hırıltı olabilir. Ben de usuttu sanmistim. İçtiği süt nefes alırken yikari çıkıyor. Onun sesi olabilir. Bir de öksürük de okuyordu. Yine sütü sokuk borusuna kaçıyordu. Reflü yataginda yatirin.
GizemKuzeyKaran Eğer hırıltı yoksa ateş yoksa Nabız 60 tan fazla değil ise tek ilaç anne sütü bol bol emzir gerileyecektir.geçmiş olsun.